pondělí 13. října 2014

První australská pracovní smlouva :)

A je to tady. Dneska jsem podepsala svou první pracovní smlouvu v Austrálii a od tohohle týdne jsem oficiální zaměstnanec Sofitel Wentworth Sydney! Konečně jsem se dostala na mzdu přes 20 dolarů na hodinu, čistýho ale dostanu stejně 'jen' asi 19. Ale co, Sofitel je prostě Sofitel!
Vyplňovala a podepisovala jsem asi milion papírů a do týdne musím udělat nějaký šílený školení a testy na internetu, moc se těšim. Jinak jsem ale nadšená, krásný prostředí, sympatický kolegové.
Po vyřízení všech náležitostí jsem se sešla s kolegyněma z práce, s Erikou a Marion a daly jsme si výbornou kávu a muffinka a konečně si taky pořádně popovídaly, když v práci není tolik času (a já mam zakázáno mluvit s Erikou a když už musím, tak jen anglicky... :D).

V sobotu jsme se v práci měli parádně, před začátkem směny měli degustaci vína, takže 2 hodinky jsme degustovali a jedli. Celkem jsme ochutnali asi 14 lahví vínka, tak jsme byli před směnou krásně naladěni. Jelikož byla sobota a otevírá se zas až v úterý, kuchař nám navařil všechno jídlo, co se musí spotřebovat, takže jsme měli hody a samozřejmě se musely dopít i načaté lahve vína, tak jsme si večer parádně užili. Po práci jsme ještě jeli o Glebe na brazilskou house party, pokud znáte film Project X, tak tak nějak to vypadalo, jen ten bazén chyběl.

V neděli jsme vyrazili se spolubydlícíma z Ashfieldu na Maroubra beach opět na BBQ. Všechno jako vždy parádní a troška vínka náladu ještě víc zvedla. S Lenkou, která se mimochodem v sobotu přistěhovala ke mně do centra, jsme se ale musely na chvíli o skupinky odpojit a jít sledovat surfaře (ne, vážně nám nekapou sliny, když kolem nás nějakej pěknej prochází). Na to si prostě čas musíme udělat vždycky!



Horší je ale to, že večer jsme si udělaly parádní ostudu. Sice jsme měly trošku jiný plány, nakonec jsme ale skončily v několika místních hospodách a barech, odkaď nás pořád vyhazovali, protože jsme na jejich poměry byly dost opilý. Ok, možná i na naše poměry, protože ta spoušť, co jsme našly ráno se jen tak nevidí.

tohle je prosím Corona, kterou nám podávali s citronem...

party hard.. :D



4 komentáře: