pondělí 27. října 2014

Opalovačky, grilovačky a party

Málem bych zanevřela na svůj blog! Když tady není času nazbyt a když už jo, tak jsem samozřejmě líná. Za ty 2 týdny se toho zase událo!

Ve čtvrtek jsme šli s pár lidma z práce do mexický restaurace La Loco v Surry Hills. Výborný jídlo a výborný mexický pivo se solí a limetkou. Každopádně limetka se prý do piva nedává pro chuť nebo na okrasu, ale proti komárům a mouchám, kterých maj v Mexiku požehnaně.

A ty čísla na objednávky byly vážně parádní

a takhle všichni dopadnem... a kdo mi vyhrožoval, že tu nebudu mít co jíst a zhubnu, pěkně se mýlil, tady každej bohužel tloustne :D


Protože žijeme v takovym parádním stanu v obýváku, je jasný, že to není legální, musely jsme se s Lenkou na pár hodin vystěhovat a pokojíček nám zbourali kvůli kontrole. Tak jsme zašly na kafe do jedný krásný kavárny. No, ony všechny kavárny jsou tady krásný! Jednou si takovou otevřu!

Horalka z Cyril's Fine Food a noviny od pana prodavače z Moravy, kterej sem v roce 1949 přijel na lodi, cesta trvala 40 dní!!!

Týden jsem měla docela pracovní a školní nasazení a vstávačky ve 4.45 ráno mě docela vyčerpaly, tak jsem toho moc nestíhala. Každopádně jídlo, co dostáváme v Sofitelu je naprosto božský..
Skvělý je, že pokaždý máme jinou akci, takže si na nějakej stereotyp v práci nemůžu stěžovat, jednou to přijde, ale na začátku vážně super.

A dokonce jsem si ukradla z práce i kytičku, která nám teď zdobí kuchyň

Ve škole mám poslední měsíc semestru a na konci listopadu mi po všech zkouškách (pokud je zvládnu:D) začnou dvouměsíční letní prázdniny! Konečně.


Podpisy spolužáků :D


nuda ve škole


zábava po škole, točenýmu českýmu pivu se nic nevyrovná!

V neděli jsem byla s mýma novýma kolegama z práce (jinak je nás celkem asi 30, tohle je jen zlomek) na Korean BBQ. Původně jsem myslela, že jdem grilovat na pláž, nakonec to bylo ale 'jen' Korean BBQ s názvem Kozy :D Jídlo sice dobrý, ale asijský jídlo už nemůžu ani cejtit ani vidět...



V sobotu jsme vyrazili s naší Ashfield partou Papůch na Balmoral Beach. Asi 20 minut autobusem od centra. Pláž není tak známá a proto tam ani nebylo moc lidí, takže skvělý. Pláž je v zátoce, takže i voda teplejší, ale pořád ne dostatečně, tak se radši vyvaluju na pláži.



Cestou na pláž, skvělej autobus :D

A spiderman nás pronásleduje všude


Dokonce jsme viděli krásnou plážovou svatbu, ne moc velká a všechno měli nádherný


A poslední zážitek, v neděli jsem byla poprvý konečně na Manly Beach! Jedna z nejznámějších a nejfrekventovanějších pláží Sydney. Je obrovská, plno lidí. Původní plán byl chvíli se vyvalovat, potom trošku pogrilovat, ale skončili jsme jen u vyvalování a následnou chlastačkou. Jak jinak jsme mohli dopadnout, než na Melanii (aneb když se opijete ještě hůř než prase..). Probudila jsem se sice převlečená, dokonce i čočky jsem si vyndala, ale když jsem se podívala na svý nohy, zjistila jsem, že jsem celou noc chodila po Sydney bosa. Další rána byl pohled do zrcadla, kdy jsem uviděla, že jsem si někde rozbila čelo a dokonce i koleno a nárt.. Party jak má být :D
Účastníci zájezdu


pořád jako malý...

nádhera :D
Manly Beach

Slovakia style



A takovouhle ňamku tady můžete pořídit, obrovskej Lindt bonbon!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat