neděle 21. září 2014

Sydney - Big City

Parádní název článku, že jo? Mám skvělou náladu. Přestěhovala jsem se do centra, dneska byla na Dnu Brazílie a bylo zase krásně. Co víc si člověk může přát?

Včera jsem si konečně po více než dvou měsících sbalila svých 5 švestek (který teda za dobu mýho pobytu v Sydney docela nabraly na objemu, kufrů a tašek jsem měla vážně dost) v Ashfieldu a přestěhovala se do centra! Už žádná 20ti minutová štreka na vlak, přestupy cestou do práce a vlaky, co ujedou před nosem! Do školy to mám pěšky 15 minut, do obchodního centra 3 minuty. Co se ale protáhne je cesta výtahem. Nastěhovala jsem se do 32. patra a zrovna včera se jeden výtah porouchal a než jsem se dostala dolů, málem jsem tam vystála důlek.
Tohle je můj výhled z pokoje. Jó okna až na zem... 
A tohle je výhled z obýváku při západu slunce
A když sluníčko zapadne 

 Jak jsem už psala, Austrálie je domovem vína Penfolds. A co vám udělá větší radost než popíjení vínka s novým spolubydlícím a výborným starým parmazánem?

Cesta domů - i Austrálie má svoje modelky

Dneska jsme s Lenkou vyrazily na Brazilio Ritmo Festival v Darling Harbouru. Bylo zase nádherně a v parku všechny roztancoval nejlepší DJ všech DJů - DJ Toni (nebo Tony? Nevim). Jako správný česko-slovenský holky jsme jako první zamířily k baru pro pivko. Prošly jsme kontrolou a když jsme se chtěly vrátit, bohužel nás nepustili. Musely jsme zůstat v 'Alcohol zone' než jsme dopily. Co nás překvapilo byla i velikost alkohol zóny, byla naprosto miniaturní (a ne nacpaná lidma) proti zbylé části festivalu! To by se v Česku (na Slovensku) nestalo.

Takhle to začínalo

A tady už jsme v alkohol zóně

Podium

Brazilský pivo 'OPA' a výborný churro plněný čokoškou!

Pán ví, jak alkohol zónu přechytračit.. Strčí tam manželku a sám si v klidu popíjí


Stánečky

No a to bych nebyla já, abych si zase neutrhla ostudu. V úterý, ještě v Ashfieldu, jsme přivítali nové spolubydlící ze Slovenska společně s jejich pálenkou. Jak to dopadlo radši ani popisovat nebudu, ale mám vroubek asi až do konce života... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat