neděle 14. září 2014

Festival of Winds Bondi Beach

Neděle, celý den volno, předpověď počasí parádní, na Bondi Beach Festival of Winds. Parádní den. Spolu se spolubydlícíma Lenkou, Lukym, Klárou a Pájou jsme vyrazili na Bondi Beach na festival draků. Těch parádních barevných, co vám přivázaný za ruku na šňůrce lítaj po obloze!


Tak už jsem viděla i žraloka!

Prošli jsme celou Bondi beach, obdivovali draky, fotili se se surfařema.

A Bondi by nebyla správna Bondi bez pořádnýho surfu






V Sydney potkáte a poznáte spousty různých lidí. Občas si říkám, jestli jsem vážně pořád na planetě zemi, někteří jsou vážně exoti, Chlápek, co napodobuje zvuky semaforů a aut, ženská, co si neskutečně falešně zpívá ve vlaku, další paní, co si ve vlaku povídá (dost nahlas) sama pro sebe. A v neposlední řadě Spiderman!!! Dokonce měl i baťůžek z pavoučích sítí!



Pár týdnů zpátky tady nonstop pršelo a teploty nepřekročily 15 stupňů. Bylo mi docela smutno a tak nějak jsem si říkala, že jsem snad měla zůstat doma. Dokonce jsem se zapojila na instagramu do challenge 100 Happy Days (www.100happydays.com). Tohle všechno mě naštěstí už přešlo a já se teď mam naprosto parádně. Možná je to i díky tomu, že jsem se konečně odhodlala a začala jsem chodit do fitka. V Praze jsem chodila skoro pořád, ale tady nebyl čas a hlavně jsem nechtěla zbytečně utrácet. Práci teď mám, sice nevydělávám tolik, co bych úplně potřebovala, abych našetřila na školu, ale nějakou rezervu mám a v nejhorším budu o letních prázdninách makat jako šroub.

Práce mě taky těší, jen se naše manažerka zbláznila (předtím byla úplný zlatíčko) a je na mě nepříjemná, občas mám i pocit, že se snaží najít cokoliv, aby mi mohla něco říct (třeba kontrolovala moje objednávky a ptala se mě, jestli jsem zákazníkovi řekla, že velikost jídla, co si objednal, není velikost hlavního jídla a podobně). Takže ještě pár dnů nebo týdnů vydržím a pokud se to neuklidní, tak se na ně z vysoka vykašlu... Buzerovat mě nikdo nebude :D

23.9. mám svoji první směnu v Sofitelu, tak doufám, že se mi všechno povede v práci perfektně a zaměstnají mě :)

Jsem tu už 2 měsíce a konečně se mi podařilo najít ubytování! Sice se to nezdá, ale najít hezkej pokoj za aspoň trochu rozumný peníze a v dobrý lokalitě, je skoro nemožný. Šla jsem asi na milion inspekcí a i když jsem dopředu řikala, že chci dvojlůžkový pokoj, že si klidně připlatím, vždycky jsem skončila v malinkým kamrlíku se 2 palandama, co se tam jen tak tak vešly. Nakonec jsem si ale přes Facebook našla pokoj v centru Sydney. Od příští soboty budu bydlet ve 32. patře v moderním bytě v  mrakodrapu! Každá cesta (do školy, ze školy, do práce a z práce) bude aspoň o půl hodiny kratší! A čas jsou peníze.

asijský počteníčko

Zmáčkli byste?

Minulou sobotu jsem s prací zašla na party. Původně se mi nechtělo, po tom, co jsem uslyšela hudbu z pár klubů, hospod a hotelů, jsem změnila názor, že aspoň na chviličku bych jít mohla a skončilo to tak, že jsem v 7 ráno stála za denního světla před klubem a chystala se na cestu domů.
Najde se i pár výjimek (o kterých naštěstí moji kolegové věděli), ale do většiny klubů se nedostanete po půl druhé ráno, většina jich i docela brzo zavírá a když už jste trošku veselejší, tak na vstup můžete zapomenout. Takhle jsme prošli asi 3 kluby po celým Sydney a ve druhém nás nechtěli pustit dovnitř, protože kolegyně prý byla moc opilá. Když se v ČR řekne opilý člověk, všichni víme, jak to vypadá. Kolegyně byla ale jen v náladě a jen se smála, ale ani tak nás nepustili dovnitř. Nebo spíš nás vyhodili a pak nás nechtěli pustit zpátky.

Fairy Floss, cena 17 dolarů, proč ne


Ve škole jsme už měli dokonce první test (účetnictví v AJ opravdu lahůdka) a další týden mě čeká další. Výsledky ještě nevím, ale myslím, že to bude v pohodě, gympl v Praze mě asi vážně naučil matematiku, někteří spolužáci mají problémy snad i se sčítáním.

Chtěla jsem napsat ještě něco dalšího, ale asi mi to po tom náročnym dni, kterej jsem celej proflákala na pláži, vypadlo z hlavy:D

edit: Tak už vím, co jsem chtěla. Z čeho jsem opravdu nadšená. Holky... SURFAŘI NA BONDI JSOU ŠÍLENĚ SEXY. Jakmile má chlap v ruce prkno, je hned o několik levelů výš!


1 komentář: