středa 16. července 2014

Začátky

Austrálie je mou vysněnou zemí už pěkně dlouho, ani nevím vlastně proč. Každopádně už dávno jsem měla jasno, že po maturitě chci studovat někde v zahraničí. Několik let mě tahle představa držela, byl rok 2013, já před maturitou a začala jsem střádat plány, jak a kdy vyrazit. Původně jsem chtěla letět už v létě 2013, z osobních důvodů mi to bohužel nevyšlo a odlet se o rok odložil. Ale všechno zlé je i pro něco dobré, já potkala několik skvělých lidí a užila si v Praze parádní rok :)

Jeden rok utekl jako voda a já si řekla, že řečí už bylo dost, chci vážně pryč. Všechno jsem dolmuvila přes agenturu G8M8 (pokud vybíráte agenturu, se kterou letět, můžu G8M8 jen doporučit. Lenka, zástupkyně v Praze, mi se vším pomohla a já nemusela pomalu hnout ani prstem. Více http://www.g8m8.cz/), vybrala jsem si školu, celý kolotoč začal. Hodně lidí do Austrálie na jazykové školy, já si ale řekla, že angličtinu po mých pobytech na Maltě mam snad dobrou, udělala jsem si certifikát IELTS a byla jsem díky němu přijata na školu TAFE (Technical and Further Education) v Sydney, kurz Diploma of Hospitality a potom navazující Advanced Diploma of Hospitality.

Začátek školy byl 14.7. a teprve 1.7. jsem měla všechny dokumenty potřebné k žádosti o víza. Takže 2.7. mě v půl 5 ráno čekala cesta do Vídně (naštěstí s moji maminkou, takže jsem zas neměla žádné starosti :D). Ve Vídni jsem po pár hodinách dostala víza na celou dobu trvání kurzů + další 2 měsíce, takže v Austrálii mohu nyní být až do února 2016. Po půlnoci jsem přijela domů a hned další den kupovala letenku do Sydney. 9.7. jsem letěla.

Žádné komentáře:

Okomentovat