středa 16. července 2014

Odlet a přílet

Je 9.7. a já nemůžu spát, jsem hroznej nervák. V 15.45 letím trasu Praha-Dubai-Adelaide-Sydney a ještě nemám všechno zabaleno a ani rozměněné peníze.

2 hodiny před odletem  na letišti jsou docela šílený, loučení s rodinou a pár kamarády, co byli zrovna v Praze (jediní, co mam, jak by řekli:D). Bulela jsem víc jak mimino a ještě teď, když o tom píšu musim zamačkávat slzy, jsem prostě mamánek, co má rád svoje pohodlíčko doma.

Prošla jsem pasovou kontrolou, byla jsem už sama, uřvaná jak malý dítě. Neměla jsem ani náladu se koukat po obchodech a to je u mě opravdu co říct!

Já a rodinka


Došla jsem až k mému gatu, nechala se zkontrolovat a už jen čekala na boardování do letadla.

Tady je mojé éro Boeing 777-300er

První přestup byl v Dubaji, kde jsem měla cca 2 nebo 3 hodinky, takže jsem akorát vystoupila z letadla, šla si koupit pití a čekala na nástup směrem Adelaide.

Cesta do Adelaide trvala asi 13 hodin, v letadle byla šílená kosa, ale servis Emirates super :D Po několika hodinách jsem v 8 hodin večer místního času konečně pocítila zemi pod nohama. V Praze na letišti mi bylo řečeno, že si mám v Adelaide vyzvednout kufr, nechat ho zkontrolovat a poslat zase dál. Kufr jsem si vyzvedla, nikdo mě nekontroloval a já se najednou ocitla před letištěm v Adelaide. Na přestup jsem měla asi 9 hodin, tak jsem se chtěla zeptat, kam dát ten kufr a kde přespat. Na informacích bohužel už nikdo nebyl, všechny přepážky zavřené a zaměstnanci letiště taky nic nevěděli. Nakonec jsem se rozhodla, že to nechám na ráno, kufr jsem si vzala s sebou a taxíkem jsem jela do letištního motelu. První rána, za nějaké 3 minuty jízdy si taxikář naúčtoval 13 dolarů, za jedíný volný pokoj v MOTELU jsem platila skoro 150 dolarů!!! ...ale zase, všechno zlý je pro něco dobrý, umyla jsem se, poplakala si rodičům na Skypu a odpočinula si.

ve 4 ráno budík, v 5 jsem musela být na letišti.

Pohled z letadla Qantas v 6 hodin ráno

11.7. v 8 hodin jsem konečně přistála v Sydney!!!!


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Myslim, že všude v AU to bude stejný, plus pokud je Sydney vážně nejdražší, tak mít hotel přímo tady by vynášelo ještě víc:D

      Vymazat