sobota 26. července 2014

Už přes 2 týdny pryč!

Čas tady letí opravdu jako voda! Ještě jsem se tu ani pořádně nerozkoukala a už jsem tu přes dva týdny. Škola od pondělí do soboty a k tomu 2 práce, ale všechno se dá zvládnout (i když jsem pak unavená a nepříjemná na rodiče na Skypu:D). Ještě jeden takovej šílenej týden přede mnou a potom se nám mění rozvrh, takže bude víc pohodička.
Začínám přemýšlet i o přestěhování někam k Bondi Beach, přece jenom když už bydlet v Austrálii, tak aspoň u moře!

Ve škole je to super, součástí výuky máme i ochutnávání jídel, co uvaří studenti, co se učí na kuchaře (abychom mohli referovat zákazníkům jak co chutná) a to, co jim zbyde (hlavně výborný dezerty - čokoládová panna cotta a nebo ovoce s domácí zmrzlinou a sušenkama) nám nechaj.. Mňamka, ale sladkýho bylo moc už i na mě!

spolužáci... myslim, že nám to moc sluší


Cca 10-15h týdně dělám servírku v Onyx Lounge v Newtownu, je to něco mezi restaurací a barem, občas pořádaj i oslavy výročí, narozenin,... 


A když už pomalu zavíráme, tak občas dostanu i nějakej ten koktejl nebo výborný brownies s karamelovou zmrzlinou (miluju takovýhle sváči v půl 1 ráno:D)

Summer Dreams s jahůdkama


Dva dny zpátky jsem šla z práce domů, čekám na vlak a nic.. Všude jen plno policajtů a záchranka, někdo asi skočil pod vlak, tak nás všechny vyhnali a stanici zavřeli. Já samozřejmě ztracená. Naštěstí jsem se dala do řeči s jedním klukem, co chtěl jet stejným směrem jako já. Řekl mi, že jde na stanici, odkud vlak jezdí, tak jsem se k němu přidala. Zjistila jsem, že se sice narodil v Austrálii, ale většinu života žil v Chile a teď se vrátil společně se svou manželkou a dcerou, studuje teologii na univerzitě a vede bohoslužby v kostele v Newtownu, tak se tam dneska nebo příští týden jdu podívat!


V Sydney žije asi víc Asiatů než Australanů a obchůdky maj všude!!

Cesta na vlak v Ashfieldu


A zprávy z domova: můj milovanej králíček zůstal v Praze a takhle je teď chudáček zavřenej v kleci, protože zlobí :(

Beyček



1 komentář:

  1. Ahoj, jé, to je paráda, máš tady super články. Závidím, jakou sis tam našla práci ;). Určitě sem zajdu častěji ;).

    OdpovědětVymazat