pondělí 21. července 2014

Není velkoměsto jako velkoměsto

Mám za sebou prvních 10 dní v Sydney a říkám si, že už bych se tu mohla trošku orientovat. Jenže, Praha, hlavní město Česka, je proti Sydney jen taková malá vesnička. 1 cm na mapě Sydney je doopravdy tak 20x větší než 1 cm na mapě Prahy.
Chtěla jsem si udělat radost, zajít si s holkama z práce na yogu a pak na véču, jenže to bych nebyla já, aby se zase něco nestalo. Bloudila jsem po Sydney skoro hodinu, až nakonec bylo pozdě a žádná yoga se nekoná. Díky tomu mám aspoň čas napsat další příspěvek.

V pátek jsem byla konečně (opravdu jsem to pořád já) ve škole. Měli jsme spíš takový seznamovací a úvodní den, každopádně jsme si za těch pár hodin stihli říct dost informací. Dneska jsem byla ve škole už podruhé a jsem nadšená. Australanů tu sice není 95%, jak se všude píše, máme ve třídě 2 asi z 20 lidí, zbytek jsou Asiati, ale i tak je to paráda, všichni jsou tu úžasní.

První den se spolužákama na prvním australským pivu

A náš barman

Není to jen přístup učitelů a důraz na praktické znalosti, co dělá školu vážně skvělou, ale i naše zaměření na prvních pár týdnů - Food and Beverage, v překladu jídlo a pití. No řekněte sami, kdo by si neužíval takový předmět! Povídání o whiskey, rumu a ginu se poslouchá o něco líp než historie, biologie a další školní předměty a 6 hodin ve škole uteklo jako voda :-)

Můj první Lemon Lime Bitters, vpravo

Co se týká práce, kterou je nutnost si najít k přežití... Hned po prvním týdnu jsem si našla výpomoc v restauraci jako servírka pro pátky a soboty večer, plus budu asi chodit i ve čtvrtek a neděli večer. Zatím jsem se neptala, kolik dolarů na hodinu dostanu, v úterý si jdu ale už pro svou první výplatu!
Zítra mám něco jako trénink v Le Wrap Sydney, tak uvidíme, jak to půjde, bohužel kvůli tomu musím zatáhnout školu, která mě teď vážně baví.
Ale co se dá dělat, peníze na jídlo a bydlení potřebujem všichni :D

Love life, Love Sydney :) ..čekání na autobus z práce

Kdybyste někdo nevěděl, jak použít záchod...

Žádné komentáře:

Okomentovat