pondělí 12. ledna 2015

Santa Fun Run, Tropfest,...

Konečně po dlouhý době zas něco napíšu, článek ale asi rozložim do více článků, jinak se z toho zbláznim! Naposledy jsem psala o Halloweenu a to už je sakra doba.

Prosinec byla jedna velká party. Oddělení mi v práci (a stejně jako většinu restaurací v Sydney) zavřeli v půlce prosince a znova se otevírá až teď. Takže práce nebyla a já jen byla na nervy, že jen utrácim...
Začalo to Česko-Slovenskou party ve Starbaru (jen tak jsme si samozřejmě s Léňou daly jen tak zlehka na rozjezd každá flašku vína, tak jak to potom asi mohlo dopadnout, že...), pokračovalo to famózním vánočním večírkem v práci, kde jsem si samozřejmě udělala ostudu, která se se mnou potáhne až do dalšího roku, porušila jsem asi všechny pravidla 'Jak se nechovat na firemním vánočním večírku'.. Ale co, práci pořád mam a to se prostě stává... Aspoň některým.
Jinak teda jak už jsem psala, chlapi v Austrálii jsou fakt fešáci a když se k tomu přidá, že to jsou hasiči, to je potom teprv parádní. Splnily jsme si jeden z našich snů a udělaly skvělou fotku v hasičskym autě a s nádhernýma hasičema. Jak řekl Vojta, nevíme, jestli tam byli vážně něco zachraňovat a nebo fotit pro Playboy. Příští rok jdem na Silvestra na hasičskou loď. Teda možná, pokud si to domluvíme:D

jako obrázek

Poď sééém

:D


Mám takovej špatnej pocit, že už dlouho jsme neměli žádný pořádný BBQ a to na Bronte bylo úplně poslední.
chlapi v šatech

skoro pořád tu někdo maluje po obloze

#namelank

parádní výhled cestou do bottle shopu


V neděli 7. prosince jsme se zúčastnili Santa Fun Run. 5 kiláčků přes Sydney, začátek v Darling Harbouru a doběhli jsme až k opeře. Bohužel většina na to rezignovala a šla. Ale ti nejlepší to nevzdali!

Santové v kraťasech všude

ještě před startem

běžci

hohoho


Na startu

v cíli, čekání na fotoo

A tohle z toho vzniklo, my tam stojíme úúplně nahoře


Večer potom byl v Cenntenial parku Tropfest, festival krátkých filmů, kam jsme se museli samozřejmě vydat. Vojta jako navigátor bohužel zklamal a tak nás čekala cesta přes celej park. Každopádně procházka to byla hezká.
Vítězem Tropfestu se stal náš favorit Julian Lucas  s filmem Granny Smith:
https://www.youtube.com/watch?v=vZnSAa9Vbl0



bylo trošku mokro

modelové

'tak holky, se aspoň dotkněte!'


Evil Mexican Child

Cheers!


 Jinak jsem zvládla za tu dobu navštívit asi všechny pláže včetně Watsons Bay a maličký plážičky v Harbour National Parku, kde jsem si parádně zaskákala (voda průzračná, žádný skály, žraloci ani medúzy, odzkoušeno, hloubka zaručena, TATI)

cestou do Harbour National Park

Já prostě musela, s takovymhle výhledem!

Surfaři a bouřka na Maroubra beach

Watson Beach

Ten den bylo skoro 40 a nad Sydney se vznášel oblak páry (nebo co to bylo :0)



Žádné komentáře:

Okomentovat