pondělí 11. srpna 2014

Výlet na Bondi Beach!!

V práci mi nebyli schopný napsat směny, tak jsme dneska se spolužákama vyrazili na menší výlet na Bondai Beach! Počasí nám bohužel moc nepřálo, bylo nějakých 12 stupňů a šílenej vítr, ale měli jsme se skvěle!
Na Bondai se z centra dostanete do půl hodiny, takže nádhera.

Zašli jsme si na oběd do Moo Gourmet Burgers :) Na výběr měli dokonce 3 vegetariánský! Prostě ráj na zemi.

Můj veggie burger with halloumi cheese :)

Speciality Burgers... Kangaroo Burger, kdo by odolal:D

A všichni s burgříkem

Když jsme si naplnili žaludky, tak jsme se vydali konečně na pláž.



Šíleně foukalo, že ani racek nemohl vzlítnout, zkoušel to minimálně 3x, než se mu to podařilo

Brzo odpoledne nám ani nesvítilo sluníčko a trošku jsme se báli, že bude zamračeně celej den, ale pak nakonec vykouklo a usmálo se na nás!!



pořád jen selfieeee

Bylo sice 12 stupňů, ale přece jenom jsme viděli pár odvážlicvů, co se odhodlali vstoupit do studenýho moře, já jsem jen trošku smočila prst a to mi stačilo... Ale konečně jsem se dotkla moře!


Když jsme měli Bondai Beach dost, vydali jsme se kousek dál, přes Tamarama Beach až k výhledu na Bronte Beach :)


Bronte Beach v dáli


:D

A když už nás bolely nohy, našli jsme si místo, kde jsme mohli složit na chvíli hlavy, kde nefoukalo a krásně svítilo sluníčko :)


Cestou k Tamarama a Bronte Beach, ty baráčky jsou úžasný!



 Jinak jsem se začala opět vracet ke svým zvyklostem. Nerada chodím pozdě, ale věčně nestíhám, takže na vlak teď pokaždý běžím. Naštěstí cesta na nádraží je z kopce (ale naneštěstí cesta po celym dni ve škole nebo v práci v noci je bohužel do kopce), takže běh tak šílenej neni. Horší ale je, když přepínáte písničky na mobilu, něco vám vlítne pod nohy a vy se rozplácnete přes celej chodník. Odnesly to jen moje ruce a skleněná folie, kterou mám naštěstí na displeji (děkuju, že jsem pracovala ve Vodafonu a že jsem o něčem takovym věděla :D)


Je hrozně roztomilý, jak všichni školáci nosej uniformy. Nevím teda, jeslti jsem to už nezmiňovala, ale každá střední (většinou zvlášť pro holky a zvlášť pro kluky) má svoji vlastní uniformu a jeden školáček jako druhej. Prostě parádní!

Včera jsem byla konečně taky v Darling Harbouru, šla jsem tam s kolegou z práce na večeři. Mimochodem, je ze Singaporu, kde dělal na pozici Head of Sales a tady v Austrálii griluje maso ve fastfoodu.

Před véčou jsem ještě konečně na chvíli zašla do kostela v Newtownu. Viděla jsem teda jen kousek mše, ale zážitek docela zvláštní. První část byla interview s nějakou slečnou (bohužel nevím téma) o Bohovi a lásce, v druhé části (na kterou jsem už bohužel nebyla) zpívali a modlili se. Každopádně před přestávkou nám pán (nevím, jeslti to byl kněz, protože měl na sobě kraťasy a triko) doporučoval, ať se podíváme na jejich stránky a že si můžem nastavit, aby nám každý den chodila SMSka s připomenutím, že se máme modlit. Trocha moderní technologie.

na kostelních záchodech měli i záchody pro děti

kostelní hřbitov

Já v Chinatown

Dalring Harbour

Véča v Criniti

Zmrzlina ve tvaru hambáče, kterou vytvářej s pomocí N2!

A takovej menší krásnej krabík na závěr



Žádné komentáře:

Okomentovat